OBIECTUL CONTRACTULUI
I.1. Prezentul contract are ca obiect desfășurarea cursurilor de [se va insera] de catre Prestator fie sub forma de sedinte individuale, fie pe baza de abonament, în conformitate cu legislația în vigoare, la punctul sau de lucru din Bucureşti, str. Ghimpati, nr. 16, Cam. 1, Etaj 3, sector 4 sau ONLINE în care cursurile nu se pot susține fizic sau Beneficiarul Direct nu se poate prezenta la punctul de lucru mai
sus menționat („Locatia”), conform termenilor din Anexa 3.
II. DURATA SI INCETAREA CONTRACTULUI
II.1. Contractul se încheie pe o durata de [se va insera] luni incepand cu data semnarii si se poate prelungi cu acordul Partilor.
II.2. Contractul poate inceta inainte de termen:
a) Cu acordul partilor;
b) In situatia in care Beneficiarul indirect nu isi respecta obligatiile de plata a Pretului Contractului
mai mult de 10 zile;
c) In conditiile art. 4.2 din Contract.
2
III. CONDIȚII
III.1. Condiții de desfășurare a cursurilor
a) Cursurile ce fac obiectul prezentului Contract se vor desfasura in Locatia prevazuta de art. II din prezentul Contract, la datele, pe durata si in intervalele orare agreate conform Anexei 3 la acest
Contract;
b) În anumite situații (probleme de sănătate, concediu, etc.), profesorul alocat de Prestator cursului poate fi înlocuit de către alt profesor;
c) Datorită programului de permanentă monitorizare și evaluare a calității predării, ocazional pot participa la cursuri si alte persoane, cu rolul de supervizare;
d) Numarul maxim de cursanti este de [se va insera] si numarul minim este de [se va insera], astfel
Prestatorul va avea libertatea sa amane un anumit curs in situatia in care nu se poate intruni numarul
minim;
e) Dacă, din motive obiective, o sesiune trebuie amânată din motive datorate Prestatorului aceasta va fi recuperată la o data ulterioară, stabilită de comun acord cu toți cursanții, respectiv cu Beneficiarii Indirecti.
III.2. Condiții de retragere de la frecventarea cursurilor Retragerea de la cursurile Prestatorului poate avea loc fără nici o obligație suplimentară din partea cursantului, în următoarele condiții:
a) dacă prin modificările de orar sau preț anunțate de Prestator după semnarea prezentului Contract, oferta acestuia nu mai prezintă interes pentru cursant, sau îl pune pe acesta în imposibilitate de a le frecventa;
b) în orice moment la libera alegere, cu condiția anunțării in scris a Prestatorului cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte;
Retragerea de la cursurile Prestatorului nu il exonereaza pe Beneficiarul indirect de plata obligatiilor scadente potrivit prezentului Contract.
IV. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
IV.1. Prestatorul se obligă:
a) să presteze serviciile de predare a [se va insera tipul de curs] cu respectarea normelor legale şi metodologiilor în materie;
b) să asigure resursele umane, materiale, tehnice sau altele asemenea, necesare desfăşurării
activităţii de predare a cursului respectiv;
c) să depuna toate diligentele pentru însușirea temeinică a cunoștințelor si abilitatilor necesare, prevăzute în programa cursului;
d) să evalueze în mod obiectiv activitatea copilului şi să corecteze eventualele erori;
3
e) să ofere părinţilor, prin intermediul personalului autorizat, respectiv cadrelor didactice responsabile, informaţii cu privire la activitatea copilului la curs;
f) sa anunte telefonic sau prin informare scrisă, transmisă prin e-mail, în cazul în care, din motive obiective cursurile nu pot avea loc și vor fi reprogramate la o dată stabilită de comun acord;
g) să asigure transparența tuturor activităților derulate;
h) să intervină în cel mai scurt timp și să ia toate măsurile necesare pentru remedierea eventualelor accidente suferinte de cursanți și/sau pentru soluționarea incidentelor;
i) să informeze lunar părinții cu privire la graficul de prezență și suma de plată pentru luna încheiată, în situația în care cursurile sunt prestate în regim de abonament.
V.2. Beneficiarul Indirect, se obligă:
a) să aducă la timp copilul pentru a începe programul și să nu întârzie la preluarea acestuia;
b) să se intereseze periodic de evoluția școlară a copilului și să colaboreze cu personalul didactic;
c) să plătească valoarea serviciilor, conform facturii emise de Prestator;
d) să exonereze Prestatorul de orice răspundere cu privire la posibile accidente suferite de copil
pe timpul cursurilor, fiind de acord că astfel de incidente sunt inerente activității prestate;
e) să respecte prevederile din Anexele 1-3 la Contract.
V. PREȚUL CONTRACTULUI
V.1. Prețul Contractului este compus din:
a) taxa de inscriere in valoare de [se va insera] lei;
b) pret per sedinta in valoare de [se va insera] lei;
V.2. Beneficiarul Indirect poate opta pentru un pachet de mai multe sedinte, pretul total beneficiind de o reducere, astfel:
– un total de [se va insera] sedinte: [se va insera] lei;
V.3. Plata Pretului Contractului se va efectua astfel:
– taxa de inscriere de [se va insera] lei se achită o singură dată la semnarea contractului si este nerambursabila;
– plata pretului per sedinta / per abonament se va efectua in termen de 5 zile de la emiterea si trimiterea facturii fiscale pe adresa de email a Beneficiarului Indirect mentionata in Preambul.
VI. RASPUNDEREA PARTILOR
VI.1. In situatia in care Beneficiarul Indirect va intarzia plata serviciilor dupa termenul prevazut in factura fiscala, acesta va fi considerat de drept in intarziere si va fi obligat sa plateasca penalitati de 0,1% pe zi de intarziere pana la achitarea integrala a debitului. Penalitatile pot depasi cuantumul debitului.
4
VII. FORȚA MAJORĂ
VII.1. Prestatorul îsi rezerva dreptul de a întrerupe temporar activitatea, în cazul unor evenimente neprevăzute precum: întreruperea furnizării de energie electrică, gaze naturale, inundatii, drumuri impracticabile, ninsori abundente, boli contagioase, reamenajări urgente, dezinfecție, deratizare,
pandemie etc.
VII.2. În cazul apariției unor schimbări legislative care vor îngrădi activitatea Prestatorului,în sensul de a
presta la sediul său serviciile educaționale ce fac obiectul prezentului contract, acestea se vor intrerupe pe o durata corespunzatoare.
VII.3. Exceptând cazurile în care nu au prevăzut in mod expres altfel, nici una din partile prezentului contract nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza prezentului contract daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment imprevizibil la data incheierii contractului si ale
carui consecinte sunt de neinlaturat de catre partea care il invoca. Sunt considerate asemenea evenimente: razboiul, calamitatile naturale, epidemii, pandemii si orice alt eveniment care este in afara controlului partii care il invoca.
VIII.4. Partea care invoca evenimentul mai-sus mentionat este obligata sa aduca la cunostinta celeilalte, in termen de maxim 10 zile si in mod complet producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
VIII.5. Daca in termen de 60 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract, printr-o simpla notificare scrisa, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
VII.6. Partile sunt de acord ca prezentul Contract s-a incheiat in timpul unei urgente epidemiologice pe teritoriul romaniei, asadar Beneficiarul Indirect nu poate invoca aceasta situatie ca un caz de forta majora pentru a se exonera de la plata obligatiilor ce ii incumba potrivit prezentului Contract.
VIII. NOTIFICARI
VIII.1. Orice notificare/comunicare intre parti va fi considerata valabil transmisa daca va fi trimisa celeilalte parti prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa de corespondenta sau prin email (cu dovada citirii) la email-urile furnizare de Parti:
Pentru PRESTATOR:
In atentia: Brad Diana Alina
Tel: [a se insera]
Fax: [a se insera]
e-mail: [a se insera]
5
Pentru BENEFICIARUL INDIRECT:
In atentia: [a se insera]
Tel: [a se insera]
Fax: [a se insera]
e-mail: [a se insera]
VIII.2. Comunicarile/notificarile verbale nu sunt luate in considerare de nici una din parti daca nu sunt consemnate prin una din modalitatile mai sus prevazute.
IX. CONFIDENTIALITATE
IX.1. Nici una dintre Parti nu are dreptul, fara acordul scris al celeilalte Parti: (a) de a face cunoscut Contractul sau orice prevedere a acestuia unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in indeplinirea Contractului; si/sau (b) de a utiliza informatiile si documentele obtinute sau la care are acces in temeiul Contractului, in alt scop decât acela de a-si indeplini obligatiile contractuale si de a-si exercita drepturile rezultate ca urmare a realizarii Contractului.
IX.2. O Parte va fi exonerata de raspunderea pentru dezvaluirea de informatii referitoare la Contract daca:
(a) informatia era cunoscuta Partii inainte ca ea sa fi fost primita de la cealalta Parte contractanta; sau (b) informatia a fost dezvaluita dupa ce a fost obtinut acordul scris al celeilalte Parti pentru o asemenea dezvaluire; sau (c) Partea contractanta a fost obligata in mod legal sa dezvaluie informatia.
IX.3. Dezvaluirea oricarei informatii fata de persoanele implicate in indeplinirea Contractului va fi limitata numai la acele informatii necesare in vederea indeplinirii Contractului.
IX.4. Obligatiile de confidentialitate asumate de catre Parti in temeiul Contractului vor subzista si ulterior incetarii prezentului Contract.
X. LEGEA APLICABILA SI SOLUTIONAREA DIFERENDELOR
X.1. Prezentul Contract este guvernat de legea romana.
X.2. Orice diferende ce se vor naste din prezentul Contract sau in legatura cu acesta, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desfiintarea lui vor fi solutionate pe cale amiabila. In masura in care acest lucru nu va fi posibil, conflictul va fi solutionat de instanta de judecata competenta de la sediul Prestatorului.
XI. DISPOZITII FINALE
XI.1. Modificarea prevederilor Contractului se poate face numai cu acordul Partilor prin acte aditionale la Contract.
XI.2. In cazul in care orice dispozitie a acestui Contract va fi considerata invalida sau ilegala sau neaplicabila in baza oricarei legi, toate celelalte dispozitii ale acestui Contract vor ramane pe deplin in vigoare si vor produce efecte. Daca oricare astfel de dispozitie este considerata invalida, ilegala sau
6
neaplicabila, Partile vor negocia cu buna credinta modificarea respectivei clauze a Contractului, in cea mai mare masura posibila, astfel incat respectiva clauza sa fie legala, valida si aplicabila si/sau sa pastreze pe cat posibil intentia initiala a Partilor.
XI.3. Prezentul Contract va inlocui si va prevala oricaror acorduri anterioare ale Partilor, fie scrise sau verbale, si contine intreaga intelegere dintre Parti cu privire la termenii si conditiile Contractului.
XI.4. Titlurile clauzelor si orice sublinieri din cuprinsul prezentului Contract si din anexele sale sunt doar orientative fiind prevazute in scopuri de referinta si nu de interpretare si nu vor afecta in niciun fel sensul sau interpretarea prezentului Contract.